Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

AUDI 100 2.8E C4 SEDAN 1991 Säljes

Startad av Krister Lindholm · 2003-05-26 · 17 svar

Krister Lindholm
Anders P wrote:
...undrar om det inte är dags att ta bort klistringen på denna tråd :q ,
känns inaktuell då bilen är såld.
Japps, sorry. :r
OpelMicke
de tycker jag med
eller har du dubbletter av bilen? :p
OpelMicke
:upp