Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

AUDI 100 2.8E C4 SEDAN 1991 Säljes

Startad av Krister Lindholm · 2003-05-26 · 17 svar

Krister LindholmTrådstart
Påbörjat renoveringsobjekt säljes pga att min kropp inte funkar tillräckligt bra för att slutföra.. :( X( Det som återstår är i stort sett lack & finish!
Bilen har varit stulen & lätt krockad & det syns på bilderna hur skadorna ser ut. 34 000 mil på mätaren.

Bytta delar:
Drivknutarna, bromsskivor, belägg, hjullager bak, kamrem, vattenpump, ljuddämpare, etc etc.. Kvitton på över 10 000:- i nya delar finns!
Nya framskärmar medföljer & ev en ny stötfångare fram om den bara passar :l :l :OO (Från Audi A6 om nån undrar varför jag inte vet..)

Bilder finns: https://www.bire.net/pubimages/Audi%20100%202.8%20Garagescenes/

Bilen går som ett skott, är besiktad i April 2003 UA & bägge kattarna funkar 100%!
Ta chansen nu att greja iordning en vettig bil!

Ge mig ett bud på bilen...
Ytterligare frågor ber jag att få besvara öppet här i forumet tills vidare.
OpelMicke
3000 kr bjudet om den ser ut som den gör på bilderna
Krister Lindholm
OpelMicke wrote:
3000 kr bjudet om den ser ut som den gör på bilderna

Då stryker vi dig från listan alltså...
beolover
hur mycket hade du tänkt dig ? ungefär
Krister Lindholm
johan wrote:
hur mycket hade du tänkt dig ? ungefär
Tja, så mycket som möjligt ;)

Får jag 15 000:- eller högre bud så är det affär & det är BILLIGT för den bilen då den är värd i runda slängar 30-40 000:- i färdigt skick!
Får jag inte ens 15 000:- för den så får den stå tills min rygg är kurant nog att färdigställa projektet.

Skambud på 3000:- & dyligt betackar jag mig alltså för.
Christer Gustafson
Bildlänken funkar ej!
Krister Lindholm
Jag vet, servern har crashat och allt e väck tyvärr! X(
OpelMicke
Har du fått bilen såld än?? annars kan du ju prova på www.bilannonser.se mycket effektivare jag fick mina delar sålda där.
Bara ett tips om du vill bli av med bilen.


Micke
Krister Lindholm
SÅLD!
beolover
man får väl gratulera , får man fråga hur mycket du fick ut til slut :q
Krister Lindholm
johan wrote:
man får väl gratulera , får man fråga hur mycket du fick ut til slut :q
Mer än jag begärde. Svar nog? :)
beolover
ja jag antar de :OO
MoPar 66
Skywalker wrote:
Mer än jag begärde. Svar nog? :)
Om du hade ett pris på den vem gav dej då mer pengar för bilen än du hade begärt ,undrar var man få tag på sådana personer som betalar mer än vad man har satt ut för pris :q :e :e
Krister Lindholm
Det blev en bytesaffär där jag fick en stor del av det belopp jag begärde + en bil som motsvarar tidigare nämt belopp ;)

Bör väl tillägga att jag sitter rätt nöjd ;)
Ludde_57
...undrar om det inte är dags att ta bort klistringen på denna tråd :q ,
känns inaktuell då bilen är såld.

Fler trådar i Köp och sälj