3000 kr bjudet om den ser ut som den gör på bilderna
Påbörjat renoveringsobjekt säljes pga att min kropp inte funkar tillräckligt bra för att slutföra.. :( X( Det som återstår är i stort sett lack & finish!
Bilen har varit stulen & lätt krockad & det syns på bilderna hur skadorna ser ut. 34 000 mil på mätaren.
Bytta delar:
Drivknutarna, bromsskivor, belägg, hjullager bak, kamrem, vattenpump, ljuddämpare, etc etc.. Kvitton på över 10 000:- i nya delar finns!
Nya framskärmar medföljer & ev en ny stötfångare fram om den bara passar :l :l :OO (Från Audi A6 om nån undrar varför jag inte vet..)
Bilder finns: https://www.bire.net/pubimages/Audi%20100%202.8%20Garagescenes/
Bilen går som ett skott, är besiktad i April 2003 UA & bägge kattarna funkar 100%!
Ta chansen nu att greja iordning en vettig bil!
Ge mig ett bud på bilen...
Ytterligare frågor ber jag att få besvara öppet här i forumet tills vidare.
Bilen har varit stulen & lätt krockad & det syns på bilderna hur skadorna ser ut. 34 000 mil på mätaren.
Bytta delar:
Drivknutarna, bromsskivor, belägg, hjullager bak, kamrem, vattenpump, ljuddämpare, etc etc.. Kvitton på över 10 000:- i nya delar finns!
Nya framskärmar medföljer & ev en ny stötfångare fram om den bara passar :l :l :OO (Från Audi A6 om nån undrar varför jag inte vet..)
Bilder finns: https://www.bire.net/pubimages/Audi%20100%202.8%20Garagescenes/
Bilen går som ett skott, är besiktad i April 2003 UA & bägge kattarna funkar 100%!
Ta chansen nu att greja iordning en vettig bil!
Ge mig ett bud på bilen...
Ytterligare frågor ber jag att få besvara öppet här i forumet tills vidare.