Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Audi 100 2,3e -90 automatare

Startad av Krus · 2007-03-12 · 3 svar

KrusTrådstart
Jag blir inte klok på var startmotorn finns på denna bil?
Jag har en reperationshandbok men den visar bara en bild på startmotorn,men inte var den sitter?Hjälp någon?
slirfeldt
Borde inte vara så svårt tycker man,,, följ den grova kabeln från batteriet och i bakkant på ena sidan av motorblocket ska den vara placerad, var ett tag sedan man skruvade med en sådan,,, konstigt att den inte finns med i rephandboken.
Dochol
På 2,3an sitter den under grenröret på motorns högra sida,det är ett grisjobb att byta den.
ThomasMannfanny
Tack så mycket!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil