Har hittat det... hittade en tråd på ett annat forum så jag lägger in det här så vi har det på vårat forum oxå :)
Det sitter bakom instrumentgruppen ovanför tändningslåset
Det är alltså hela instrumentklustret man tar bort. För att komma åt skruvarna för den så måste man skruva bort täcklisten som sitter i nederkant. Skruvarna till täcklisten sitter underifrån (tror det är tre skruvar). För att få bort dessa grejor så behöver man även skruva bort plastkåpan som sitter bakom ratten för spakcentralen. De skruvarna sitter också underifrån.
Det sitter bakom instrumentgruppen ovanför tändningslåset
Det är alltså hela instrumentklustret man tar bort. För att komma åt skruvarna för den så måste man skruva bort täcklisten som sitter i nederkant. Skruvarna till täcklisten sitter underifrån (tror det är tre skruvar). För att få bort dessa grejor så behöver man även skruva bort plastkåpan som sitter bakom ratten för spakcentralen. De skruvarna sitter också underifrån.