Hej! Har problem med min audi 100 combi årsmodell 90.Ett bra tag har termostatlampan blinkat o pipit på panelen men jag har inte gjort nåt åt saken. Den brukar även vara lite trögstartad. Men idag när jag körde så började hela bilen studdsa som om jag höll på att få bensinstopp. Så jag tankade och fortsatte köra. Men den fortsatte hoppa så jag fick köra en bit med varningsblinkers när jag hade kopplingen i så ryckte den inte. Men tillslut dog den. Då började typ alla lampor på panelen lysa och kopplingen blev helt stum. Jag blev bortbogserad. men vad gör jag nu?? Någon som har en ide om vad det kan vara. Väldigt tacksam för svar. Jag är inte så duktig på bilar. Kraam