Hittade ett mer passande forum för annonser :-)
Är det någon som vill åka ifrån alla i sommar???? Köp min Audi 500+. Bilder skickas mot förfrågan. Endast seriösa tack. Info om motorn kan fås av: claus@turbocenter.se
_________________
[ Detta Inlägg ändrades av: Platus den 2002-03-21 11:36 ]
_________________
[ Detta Inlägg ändrades av: Platus den 2002-03-21 11:36 ]