Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Audi 80 1,9E Problem?

Startad av JoakimE · · 3 svar

JoakimETrådstart
Halloj jag har ett litet problem med min bil, den vill inte starta på första försöket men går nästan genast igång på andra.
Den går upp i varv men sedan dör den, och man sitter och svär för sig själv för man inte kan hitta felet. Ibland hackar den även när man kör, men det sker bara någon enstaka gång. Annars går den som en klocka, kan det ha med insprutningen att göra?
Anonymous
Tog bort din dubbelpost.
frankof
man tackar, ber om ursäkt :-)
Bozzle
Det låter som ett bränsle problem.
Har du mekanisk insprutning eller elektronisk
insprutning? Vet ej själv vad det är på din Audi.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil