Tog bort din dubbelpost.
Halloj jag har ett litet problem med min bil, den vill inte starta på första försöket men går nästan genast igång på andra.
Den går upp i varv men sedan dör den, och man sitter och svär för sig själv för man inte kan hitta felet. Ibland hackar den även när man kör, men det sker bara någon enstaka gång. Annars går den som en klocka, kan det ha med insprutningen att göra?
Den går upp i varv men sedan dör den, och man sitter och svär för sig själv för man inte kan hitta felet. Ibland hackar den även när man kör, men det sker bara någon enstaka gång. Annars går den som en klocka, kan det ha med insprutningen att göra?