Hej alla.har en audi 80 2.0 -94 som inte startar.Bilen har stått i 1.5 år,men den funkade jättebra innan.har bytt tändstift,kablar,rotor,fördelare,kollat att pumpen funkar(och det gör den).Någon som har en susning om vad det skulle kunna vara fel på den.Fick igång den några gånger,men då jobbade den ojämnt.har även hällt i det här medlet i bensin men det hjälpte inte.Nu går den inte att starta alls,men för för mycket bensin har jag märkt(kollade genom tändstifts hålet
Hmm,, den verkar iaf få mer än tillräckligt med bränsle och nöter man en stund så blir striften blöta/sura, men vet du att det finns gnista vid alla tändstiften? Som är lite av en grundlag, finns det dels gnista och sedan bränsle så bör en motor fungera,,,
Vad var det för medel du pyttsat i bränslet??
det finns gnista vid varj tändstift.jag hade i sånt där fuel injection eller vad den nu heter,medel som rengör systemet.