Det finns ju något som kallas X.
Det är förbrukare som blir utan ström/spänning vid startögonblicket.
Halvljus, vindrutetorkare och andra strömslukande förbrukare brukar vara anslutna dit.
Men mätarna och positionsljus är jag lite tveksam till.
Någon huvudsäkring finns inte så vitt jag vet.
Positionsljus brukar vara en säkring för respektive sida (hö/vä).
Har du vana att mäta med multimeter eller annat för att kolla om det finns spänning?
Och när du kollat säkringar är det bara okulärt eller uppmätt?
Det är förbrukare som blir utan ström/spänning vid startögonblicket.
Halvljus, vindrutetorkare och andra strömslukande förbrukare brukar vara anslutna dit.
Men mätarna och positionsljus är jag lite tveksam till.
Någon huvudsäkring finns inte så vitt jag vet.
Positionsljus brukar vara en säkring för respektive sida (hö/vä).
Har du vana att mäta med multimeter eller annat för att kolla om det finns spänning?
Och när du kollat säkringar är det bara okulärt eller uppmätt?