Enligt Meca.se så bör det vara samma kylare för denna modell mellan 87-95: https://catalog.meca.se/ProductSheet.aspx?Article_ID=276354&CarReference_ID=4499&CategoryType_ID=1
Hej!!
En liten fråga..
Min kylare har gått sönder till min Audi 80, år 1990.
Är det samma kylare alla år eller är det bara mellan vissa årtal det är samma kylare. Jag tänkte leta runt lite på skrotarna..
Mvh Thomas
En liten fråga..
Min kylare har gått sönder till min Audi 80, år 1990.
Är det samma kylare alla år eller är det bara mellan vissa årtal det är samma kylare. Jag tänkte leta runt lite på skrotarna..
Mvh Thomas