Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Audi 80 Kylare

Startad av thomas710509 · 2010-01-18 · 1 svar

thomas710509Trådstart
Hej!!

En liten fråga..
Min kylare har gått sönder till min Audi 80, år 1990.
Är det samma kylare alla år eller är det bara mellan vissa årtal det är samma kylare. Jag tänkte leta runt lite på skrotarna..

Mvh Thomas
slirfeldt
Enligt Meca.se så bör det vara samma kylare för denna modell mellan 87-95: https://catalog.meca.se/ProductSheet.aspx?Article_ID=276354&CarReference_ID=4499&CategoryType_ID=1

Fler trådar i Hjälpforumet Bil