Hur står det till att börja med värmen hos motorn, är den normal? Och det blir ingen värme alls hur länge än nu motorn är i gång? Och känn även på dessa smalare värmeslangarn som går in i bilen bakom motorn att båda bör vara tämligen varma efter en liten stund med motorn i gång.
Med kupéfläkten hur är dess funktion är det "bara" så att den inte går på vissa lägen? Som då tyder på defekt fläktmotstånd, men bör alltid ge bra med fart på det högsta läget.
Med kupéfläkten hur är dess funktion är det "bara" så att den inte går på vissa lägen? Som då tyder på defekt fläktmotstånd, men bör alltid ge bra med fart på det högsta läget.