Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

audi 80 utan värme ??

Startad av indianen · 2010-02-12 · 1 svar

indianenTrådstart
en audi 80 från 95 som har dålig värme eller ingen värme alls och en fläckt som inte verkar hänga med helt blåser väldigt dåligt
någon som har ett tipps innan jag fryser till döds??
slirfeldt
Hur står det till att börja med värmen hos motorn, är den normal? Och det blir ingen värme alls hur länge än nu motorn är i gång? Och känn även på dessa smalare värmeslangarn som går in i bilen bakom motorn att båda bör vara tämligen varma efter en liten stund med motorn i gång.

Med kupéfläkten hur är dess funktion är det "bara" så att den inte går på vissa lägen? Som då tyder på defekt fläktmotstånd, men bör alltid ge bra med fart på det högsta läget.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil