Är förmodligen bara ett måste att läsa ut eventuella felkoder till eventuell orsak till detta, vet att det förekommit strulande farthållare som strulat på liknande vis.
jag har en audi a4 1,8 från 97 som har lite smått konstiga beteenden ibland. den kan mittiallt när du stannar i en korsning börja gasa upp av sig själv utan att man rör gaspedalen, den vill heller inte gå på tomgång ibland när motorn är kall. dessa problem dyker upp med jämna mellanrum, kan komma en dag och vara borta nästa dag du startar bilen. någon som tror sig veta vad dessa kostiga och irriterande problem kan vara?