Kolla alla vacuum slangar
Har en Audi A4 -95 som inte alltid orkar hålla tomgången uppe efter jag motorbromsat och trycker ner kopplingen i korsningar och vid stopp.
Det händer bara emellanåt, men när det väl händer så dör den gång på gång, tills nästa gång jag ska köra med den då det inte alls behöver vara något problem. Och skilnaden är ganska tydlig...
Vad kan det bero på.? tomgången ligger mellan 800 och 900 och är relativt jämn.
Tacksam för svar.
Mvh/Nils
Det händer bara emellanåt, men när det väl händer så dör den gång på gång, tills nästa gång jag ska köra med den då det inte alls behöver vara något problem. Och skilnaden är ganska tydlig...
Vad kan det bero på.? tomgången ligger mellan 800 och 900 och är relativt jämn.
Tacksam för svar.
Mvh/Nils