På vad sätt hackar motorn är det som småryck eller kraftfullare sådana vid just tomgång, och gäller detta både med kall som varm motor? Inga problem annars vid högre varvtal? Och vilken motor är det fråga om?
Någon form av felkods avläsning är ju i dessa sammanhang sällan heller fel att göra.
Någon form av felkods avläsning är ju i dessa sammanhang sällan heller fel att göra.