Har problem med fläcktarna på min audi. dom snurrar hela tiden. och jag har bytt alla relän. har haft kabelbrand i bilen så det kan var så att huvudrelät som sitter under huven inte funkar som det skall. är det någon som har el scheman till denna bil?