Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Audi A6 2,6 Q Kylfläkt

Startad av hunthind · 2005-12-20 · 0 svar

hunthindTrådstart
Har problem med fläcktarna på min audi. dom snurrar hela tiden. och jag har bytt alla relän. har haft kabelbrand i bilen så det kan var så att huvudrelät som sitter under huven inte funkar som det skall. är det någon som har el scheman till denna bil?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil