Hej . jag vet inte om där är någon pump i tanken men om där är så borde det stå i säkringsboxen , för på dieslar är det väl en mekaniskt driven huvudpump , och kandske en elektriskt driven förpump i tanken eller utanför , kolla i bagageutrymmet sedan ovanför tanken brukar vara ett lock med 3-6 skruvar som går ner till tankmätaren kolla hur många kablar som går ner där , skriv upp vilka färger där är på kablarna är någon kabel lite tjockare ? och hur många slangar där går in/ut och kom tillbaka...detta är en bra början tills någon som vet läser det här
Bilen går ej att starta. Har bytt glödstift, bränslefilter, luftmassemätare det hjälpte inte. Har kopplat ur slangen från bränslefiltret och vred om med nyckel men det kommer ingen disel fram. Undrar om det finns pump i bränsletanken, kanske är denna trasig?
Skulle vara mycket tacksam om någon kunde hjälpa mej.
Bilen är 99:a
Skulle vara mycket tacksam om någon kunde hjälpa mej.
Bilen är 99:a