Kolla om bränsle kommer fram till spridarna, eller om bränslepumpen går alls.
hej har för ett tag sedan kört min bil,k men plötsligt ville den inte fungera riktigt längre....dog bara efter några meter.misstänkte vatten i bensinen och tappade ur tanken, bytte sedan bränslefilter samt tändstift. Men aset vägrar starta.motorn går runt och gnista på stiften blir det. Hostar till nån gång men inte mer...Insprutning är det i denna maskin...Kan det vara någon som tror sig veta i vilken ände man ska börja söka?bensinare behöver man väl inte lufta som med dieslar?