Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Audi Q coupe 20V -89 diagnosuttag??

Startad av kullen · 2007-09-24 · 2 svar

kullenTrådstart
tjena undrar om det finns någon som vet om det finns ett diagnosuttag på denna spis?vart kan den tänkas vara belägen?
tack på förhand/kullen
Annsi
Hej kullen på 89orna fram till 90 eller 91 tror jag det är dom gammla audi diagnosuttagen, typ 2 stycken små som offtast sitter under ratten, det gör dom på min coupé 89a iaf!
Tjena
tack men hur ser de ut, hur många stift eller poler är det i dem,

Fler trådar i Hjälpforumet Bil