siika wrote:
Tjena min s4 har stannat. det är så att det är en säkring som heter #s26 som brinner helatiden när man vrider på tändningen. och när den brinner så får bilen varken gnista eller soppa. har kommit fram till att säkringen har något med diagnostikminnet i ecu`n att göra. Jag har 12v matning på enasidan av säkringen #s26 (5amp) och den andra sidan (tror) jag går in i ecun. Så det måste ju vara kortis där emellan. men jag har mätt å letat men utan el schema så är det inte så lätt. Så då undrar jag om någon bussig själ kan hjälpa mig med detta. Det är ett motronic system.
Tack på förhand Mvh Christoffer
Är det ingen som har några förslag på vad jag kan göra. börjar bli ganska desperat.
Tack på förhand Mvh Christoffer
Är det ingen som har några förslag på vad jag kan göra. börjar bli ganska desperat.