Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Audiproblem, tänka sig....

Startad av Acboss · 2010-02-14 · 1 svar

AcbossTrådstart
Är det någon som har erfarenhet av att det uppstår ett sjungande missljud i växellådan på femmans växel på en Audi 2.4 quattro? Känns spontant som ett lagerljud men...
forza_alfa
låter som att synkringen är på G att de sig

Fler trådar i Hjälpforumet Bil