DDibbsTrådstart2009-02-16Hej.
Nån som vet om en automatlåda från 745 16v -90 passar på en 745 GL -88?
Lådan har suttit i en f.d. polisbil. Antar att det finns risk för att den är hårt körd. :)
Å andra sidan kanske man kan anta att den är välskött?
//Lasse
Är det bara samma betäckning så ska den passa.
Mest troligt är det en AW72 , har det vart en nyligen polsbil...ja då behöver du inte va orolig.
Det visade sig vara en overdrive-låda, vilket inte passar. Jag har en vanlig 4-stegs (1-2-3-D). Den låda jag har, är det den som kallas ZDF?
//Lasse