Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Automatlåda -Golf Caddy -89

Startad av 08skaning · 2006-08-21 · 6 svar

08skaningTrådstart
Hej,
Min Caddy bara slutade att driva. Varken drive, reverse eller växlarna drar. Det låter inget speciellt från växellådan.

Några uppslag?

Björn
atcp
Tja har du kollat så bägge driv axlarna e hela?
KeWe
Nej, har inte börjat att skruva än.
atcp
Ok men börja med att kolla dom
KeWe
Ok, tack!
MoPar 66
Kolla oljemängden
KeWe
Ja, det kan det vara också. Hörde om en kille som bara bytte olja så fungerade bilen igen.

Mange tack!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil