har en saab 9000 turbo -88
När jag lägger in drivern smäller det till men inte på backen och om jag gör kickdown frilägger den (ibland) och sen smäller den in växeln.
Ibland lite, ibland hårt. Kan det vara accumulatorfjädrarna som måste bytas eller kan det vara dålig olja eller igensatt filter.
Vet fler med samma fel så är det ett vanligt fel på saab 9000 automatväxelllådor?
När jag lägger in drivern smäller det till men inte på backen och om jag gör kickdown frilägger den (ibland) och sen smäller den in växeln.
Ibland lite, ibland hårt. Kan det vara accumulatorfjädrarna som måste bytas eller kan det vara dålig olja eller igensatt filter.
Vet fler med samma fel så är det ett vanligt fel på saab 9000 automatväxelllådor?