Vad är det för bil,o vad är det för låda???
Gjorde rent ventilpaketet på automaten ikväll (observera att jag aldrig skruvat med automat lådor förut).
Sen när jag skulle testa så svarar automaten mycket bättre än på länge. Alltså än så länge är allt frid och fröjd, tills...jag ska lägga i N...den fortsätter att driva...R..den fortsätter att driva FRAMÅT! När jag kört ett tag så funkar P men på D så växlar den inte upp heller.
Personligen finner jag det ganska roande...någon som har något tips på hur jag ska lösa detta probem?
:)
Sen när jag skulle testa så svarar automaten mycket bättre än på länge. Alltså än så länge är allt frid och fröjd, tills...jag ska lägga i N...den fortsätter att driva...R..den fortsätter att driva FRAMÅT! När jag kört ett tag så funkar P men på D så växlar den inte upp heller.
Personligen finner jag det ganska roande...någon som har något tips på hur jag ska lösa detta probem?
:)