är det mätsticka på den
så är det troligen bara att skruva bort lådans oljetråg för att tömma den
och sendan sätta tillbaka den med evt. ny packning
relighet är a och o sådana jobb
gör en ordentlig motortvätt med avfettning/högtryck innan
sedan kanske det finns instruktion för sköljning dvs man byter först ut oljan i automaten och lossar sedan på en slang till oljekylet och kör ut oljan som finns i omlopp och fyller sedan upp till rätt nivå
så är det troligen bara att skruva bort lådans oljetråg för att tömma den
och sendan sätta tillbaka den med evt. ny packning
relighet är a och o sådana jobb
gör en ordentlig motortvätt med avfettning/högtryck innan
sedan kanske det finns instruktion för sköljning dvs man byter först ut oljan i automaten och lossar sedan på en slang till oljekylet och kör ut oljan som finns i omlopp och fyller sedan upp till rätt nivå