SSulfitmassaTrådstart2006-12-18:-) Vad har hänt när växelföraren har fastnat på P läge det gäller en BM 200 årsmodell 00
Sslirfeldt2006-12-19 · #Är inte hemma på dessa bilar,, men känns det som att det är själva spärren som inte löser ut? Verkar var länkaget som hoppat ur läget under bilen