Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Automatväxel

Startad av Sulfitmassa · 2006-12-18 · 1 svar

SulfitmassaTrådstart
:-) Vad har hänt när växelföraren har fastnat på P läge det gäller en BM 200 årsmodell 00
slirfeldt
Är inte hemma på dessa bilar,, men känns det som att det är själva spärren som inte löser ut? Verkar var länkaget som hoppat ur läget under bilen

Fler trådar i Hjälpforumet Bil