Hej, har en seat som igår knappt ville starta, hoppar efter många försök igång men inte på alla burkar(kan lägga av vid minsta gaspådrag)
går väldigt dåligt och lägger av ibland.
Den är lite "blöddrig" när man ger på lite gas, men som idag, går den super bra även med det blöddrande ljudet,
Har en trasig vevhusventilations slang som jag ska byta imorgon,ska dock inte vara felet..
bytt tändstift, ingen förbättring.
ska byta oljefilter,bränslefilter imorgon, men detta ska inte vara felet tror jag, någon med idèer?
går väldigt dåligt och lägger av ibland.
Den är lite "blöddrig" när man ger på lite gas, men som idag, går den super bra även med det blöddrande ljudet,
Har en trasig vevhusventilations slang som jag ska byta imorgon,ska dock inte vara felet..
bytt tändstift, ingen förbättring.
ska byta oljefilter,bränslefilter imorgon, men detta ska inte vara felet tror jag, någon med idèer?