Kan så här års visserligen ryka rätt rejält från kallstartade bilar men efter att motorn blivit varm skall det naturligtvis inte förekomma någon vitrök i större omfattning, försvinner det någon kylvatten?
Om det gör det så kan man klart misstänka inre kylvattenläckage som tex defekt topplockspackning, men försvinner inget vatten där så är det förmodligen ingen större fara.
Att sänka bränsleförbrukningen, är främst att ha en välservad bil och sedan en lättare gasfot är ju med ett plus. :-)
Om det gör det så kan man klart misstänka inre kylvattenläckage som tex defekt topplockspackning, men försvinner inget vatten där så är det förmodligen ingen större fara.
Att sänka bränsleförbrukningen, är främst att ha en välservad bil och sedan en lättare gasfot är ju med ett plus. :-)