Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

avgassystem

Startad av Tomas W · 2003-09-26 · 3 svar

Tomas WTrådstart
Tjena!
Köpte ett nytt avgassystem på biltema (dumsnål som man e´) för drygt ett år sedan och har kört knappt 5000 mil. Detta har redan börjat läcka, är det rimligt att ett avgassystem inte håller längre?? är det kanske värt att köpa det nya på typ mekonomen eller liknande och betala drygt det dubbla??

//Tomas
CarMan
Tomas W wrote:
Tjena!
Köpte ett nytt avgassystem på biltema (dumsnål som man e´) för drygt ett år sedan och har kört knappt 5000 mil. Detta har redan börjat läcka, är det rimligt att ett avgassystem inte håller längre?? är det kanske värt att köpa det nya på typ mekonomen eller liknande och betala drygt det dubbla??

//Tomas

vad är det för bil vi pratar om?
många piratsystem håller dålig kvalite både vad det gäler pasform & rostskydd.
Walker hör till dom sämsta på marknaden, vet att mekonomen med flera säljer dom.
beolover
vill du ha ett avgassytem som håller så lägg några kronor extra på ett rostfritt, https://www.ferrita.com/

5 000 mil på ett år :o , va bor du i bilen .

jag köpte mig en ny mellan burk till min scorpio på www.widik.se dom har bra priser.
och de var inte ett walker (som tur är då kanske :OO )
Krister Lindholm

Fler trådar i Hjälpforumet Bil