Tomas W wrote:
Tjena!
Köpte ett nytt avgassystem på biltema (dumsnål som man e´) för drygt ett år sedan och har kört knappt 5000 mil. Detta har redan börjat läcka, är det rimligt att ett avgassystem inte håller längre?? är det kanske värt att köpa det nya på typ mekonomen eller liknande och betala drygt det dubbla??
//Tomas
Köpte ett nytt avgassystem på biltema (dumsnål som man e´) för drygt ett år sedan och har kört knappt 5000 mil. Detta har redan börjat läcka, är det rimligt att ett avgassystem inte håller längre?? är det kanske värt att köpa det nya på typ mekonomen eller liknande och betala drygt det dubbla??
//Tomas
vad är det för bil vi pratar om?
många piratsystem håller dålig kvalite både vad det gäler pasform & rostskydd.
Walker hör till dom sämsta på marknaden, vet att mekonomen med flera säljer dom.