Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

axel mått vw t4

Startad av Patte · 2009-04-11 · 1 svar

PatteTrådstart
Liite långsökt men skulle behövt måttet på axeldiametern på utgående axel på växellådan ( sitter på jobbet och kommer ej åt bilen nu ) för att eventuellt fixa en ny packbox från ( jobbet ) och samtidigt kunna tillverka en avdragare till medbringaren för packboxbytet. ghrrr för helgjobb 12 timmars....

Nåå ialla fulla fall Glad Påsk på er alla...:-)
slirfeldt
Blir nog inte så lätt att hitta på dess mått, synd att man hunnit dumpa en defekt T4:a låda som legat länge och skrotat,,, hittar inte heller på något mått på nätet så här heller att slå till på en universalpackbox, men skall rota lite mera och tråkigt för dom som nu måste slita denna tid bara, men glad påsk på er med! :-)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil