JjohanTrådstart2002-05-02tjena. Jag funderar om det finnes nån som har en bakaxel (klump)till en ford scorpio med utväxling 3.62 i bra skick bra pris =affär. Hälsningar:johan
KKrister Lindholm2002-05-02 · #Sorry, dubbelpostningar är icke tillåtna här & därför stängs denna tråd med hänvisning till den som ligger på rätt ställe! :) https://motorforum.nu/viewtopic.php?t=328 :utrop