Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

BAKAXEL SCORPIO

Startad av johan · 2002-05-02 · 1 svar

johanTrådstart
tjena. Jag funderar om det finnes nån som har en bakaxel (klump)till en ford scorpio med utväxling 3.62 i bra skick bra pris =affär.


Hälsningar:johan
Krister Lindholm
Sorry, dubbelpostningar är icke tillåtna här & därför stängs denna tråd med hänvisning till den som ligger på rätt ställe! :)

https://motorforum.nu/viewtopic.php?t=328 :utrop

Fler trådar i Hjälpforumet Bil