JjohanTrådstart2002-12-08Funderar om de finns någon som har en bakaxel (kulmp) till en scorpio att sälja utväxlingen ska vara 3,62 , annars inte inte av intresse och den ska vara i skapligt skick .
johankarlsson35@hotmail.comOm du söker på Scorpio & utväxlingen 3.62:1 så kanske det blir svårt & få tag i. Det var inte så många som hade den utväxlingen. Men däremot i Sierran fanns desto flera.
Vad kan fnudi tänkas ta betalt för en sådan , jag kollade på bildelsbasen och såg att ni hade en i lager ( sierra 3,62:1 ) . kom igen och ge ett bra pris nu :e .
johan
Jag är inte helt hundra på om diffarna ser lika ut mellan Scorpion & Sierran men ta gärna lite yttre mått & skriv tillbaka på Forumet.
Har en diff från en Sierra 90 som kan bli din för 2000 inkl moms + frakt
Jo då de är samma mått på dom jag har en sierra klump på nu , men de är fel utväx (3,92:1 ) istället för 3,62:1 , men jag tycker att du var lite dyr , jag har fått ett pris på 1000 kr + frakt hos en annan skrot , så du får nog gå ner i pris om de ska bli nån affär av .
johan