Inte vanligt vad jag käner till med dessa bakvagnar, kan vara en bärarm som fått en smäll som gör hjulvinkeln, men vibblandet tyder mer på obalans som det finns inget lagerglapp osv. Är det kombin?
Har en Peugeot 405 90 års modell. Ena bakhjulet lutar konstigt. Övre delen av däcket lutar inåt. Körde igår, och det var lite halt. Bilen liksom vibblade hela tiden. Har bra däck. Är det vanliga fel på Peugeot med Bakaxeln?