Tjenare!
Mitt första inlägg på det här forimet. Saken är den att jag letar efter en liten, bra o billig bil - helst kombi... ev 5 d cc - under 20.000 kronor. Har fastnat för 1,6 liters motor o har några val.
Ford Fiesta, Opel Corsa o Skoda Felicia är de enda europeiska bilar jag kommit på. Ingen av dem är något givet köp, dessvärre.
Nissan Sunny, Toyota Corolla o Mazda 323 är de tre japanska alternativen. Betydligt intressantare.
Årsmodeller som är aktuella är ca 1992/1993/1994 utom för Skodan som jag säkerligen lär få en 1997/1998 för 20.000 kr.
Några åsikter eller synpunkter?
Mitt första inlägg på det här forimet. Saken är den att jag letar efter en liten, bra o billig bil - helst kombi... ev 5 d cc - under 20.000 kronor. Har fastnat för 1,6 liters motor o har några val.
Ford Fiesta, Opel Corsa o Skoda Felicia är de enda europeiska bilar jag kommit på. Ingen av dem är något givet köp, dessvärre.
Nissan Sunny, Toyota Corolla o Mazda 323 är de tre japanska alternativen. Betydligt intressantare.
Årsmodeller som är aktuella är ca 1992/1993/1994 utom för Skodan som jag säkerligen lär få en 1997/1998 för 20.000 kr.
Några åsikter eller synpunkter?