Batterilampan indikerar ej batteriets funktion så kontollampan är egentligen lite missvisande.Den indikerar ett fel på bilens laddning så kontrollampan borde ha en liten bild av en generator på sig istället :)
samma bil som i tidigare trådar. Kom nyss på detta "fel"med
När bilen stått 1 dygn å man startar den så lyser batteilampan, även fast man kör i ca 10- 20 sek. Nån sa till mig att det beror på att batteriet är slut å tar god tid på sig att ta emot laddning. Stämmer det?
När bilen stått 1 dygn å man startar den så lyser batteilampan, även fast man kör i ca 10- 20 sek. Nån sa till mig att det beror på att batteriet är slut å tar god tid på sig att ta emot laddning. Stämmer det?