Väljer han mellan Mazda & Toyota så säger jag Toyota utan att blinka..
Sen gäller det lite vilken årsmodell av Toyota det gäller. 1993 kom en ny modell av Corollan & det är en bra bil vad jag vet, men man bör kanske dra öronen åt sig lite när det gäller första årgången av en ny modell, även om jag nte direkt vet några barnsjukdomar på den...
Gamla karossen av Corollan är en mycket bra bil med, men ska han ändå lägga ca 30 000.- så ska han minst ha en 93:a tycker jag. De gamla är omöjligt värd 30k pengar :)
Mazda 323 är en helt ok bil i mina ögon, men inte alls lika gedigen som en Toyota. Reservdelsmässigt är den dyrare än Toyotan med & det ogillar man väl antar jag.
Slutligen vill jag, som vanligt, ifrågasätta varför man inte kollar på en Golf eller Vento? :)
Sen gäller det lite vilken årsmodell av Toyota det gäller. 1993 kom en ny modell av Corollan & det är en bra bil vad jag vet, men man bör kanske dra öronen åt sig lite när det gäller första årgången av en ny modell, även om jag nte direkt vet några barnsjukdomar på den...
Gamla karossen av Corollan är en mycket bra bil med, men ska han ändå lägga ca 30 000.- så ska han minst ha en 93:a tycker jag. De gamla är omöjligt värd 30k pengar :)
Mazda 323 är en helt ok bil i mina ögon, men inte alls lika gedigen som en Toyota. Reservdelsmässigt är den dyrare än Toyotan med & det ogillar man väl antar jag.
Slutligen vill jag, som vanligt, ifrågasätta varför man inte kollar på en Golf eller Vento? :)