Ja det är relativt vanligt att tändmodulen gett upp vid dessa symtom, men kan du höra om bränslepumpen går en en stund varje gång tändningen slås på utan att starta motorn? Alltså ett svagt surr bakifrån, och om du tänkte på om tändstiften är blöta efter ett antal provstartningar? I så fall får den troligt bränsle.
Tändmodulen är en annars tämligen billig historia där Biltema i förra katalogen hade en passande dito för 229:-, men som utgått i den senaste katalogen,, kan även vara tändspolen som gett upp och där borde det fungera med någon av Biltemas tändspolar i så fall.
Osäker var tändmodulen sitter i denna, med sök bland trådarna då detta varit uppe ett antal gånger med denna modell,,,
Tändmodulen är en annars tämligen billig historia där Biltema i förra katalogen hade en passande dito för 229:-, men som utgått i den senaste katalogen,, kan även vara tändspolen som gett upp och där borde det fungera med någon av Biltemas tändspolar i så fall.
Osäker var tändmodulen sitter i denna, med sök bland trådarna då detta varit uppe ett antal gånger med denna modell,,,