Går inte växlarna i fast dom går i?
Kan du mena att bilens koppling är så sliten så att bilen inte rör sig ur fläcken fast du lägger i en växel och släpper upp kopplingen?
Kan du mena att bilens koppling är så sliten så att bilen inte rör sig ur fläcken fast du lägger i en växel och släpper upp kopplingen?