Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Behöver hjälp med Inkoppling av DVD i bilen

Startad av Mahtias · 2006-08-10 · 2 svar

MahtiasTrådstart
Hallå...
Jag är i Akut hjälp att koppla klart en DVD med skärm i min Audi A4 00
Allt är dragetmen jag får inte skärmen att spela upp eftersom det är en kabel som jag inte har kopplat klart...den till handbromsen..
Jag har tyvärr inte kundskapen om det så jag behöver hjälp...
Jag betalar för hjälpen så snälla hör av dig du som kan..

Jag finns i Stockholm och kan komma till dig om du inte kan ta dig till mig..
Jag har ett garage att vara i..

HÖR av er...

mvh Mahtias:x
elfixaren
Den till handbromsen? Menar du att det är en säkerhetsfunktion som gör att du inte kan titta på DVD om du inte har handbromsen i?
Koppla isåfall 12 volt till den kabeln så kan du titta när du vill?
Dochol
ersket i wrote:
Den till handbromsen? Menar du att det är en säkerhetsfunktion som gör att du inte kan titta på DVD om du inte har handbromsen i?
Koppla isåfall 12 volt till den kabeln så kan du titta när du vill?


Kabeln ska väl i jord,inte på en strömförande kabel,så skulle den kopplas på min clarion i alla fall...kan ju va olika på olika fabrikat...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil