du behöver göra en framvagnsinställning som allra minst... en seriös däckfirma kan göra det för ca 300-500. Tyvärr är dom nog rätt uppbokade just nu det är ju däcksäsong
Vad med om en liten av-åkning innan, missbedömde en situation vid race och efter en 90 graders höger sväng flög jag av och slog i vänster framhjul i en hög trotar kant och åkte av lite. träffa inget och bilen ser hel ut.
men nu när jag kör är ratten sne av sig själv om ni förstår. dvs jag måste ha ratten lite åt sidan för att bilen ska köra rakt. kanske till och med drar lite.
har servo stryning och så om det spelar roll och det är en saab 95 från runt 00. kommer det fixa sig själv ( tyckte det blev lite bättre av sig själv innan när jag körde hem igen)
eller måste den repareras och vad kommer det kosta?
mvh fastline. tack för svar på förhand i form av allt som kan hjälpa.
men nu när jag kör är ratten sne av sig själv om ni förstår. dvs jag måste ha ratten lite åt sidan för att bilen ska köra rakt. kanske till och med drar lite.
har servo stryning och så om det spelar roll och det är en saab 95 från runt 00. kommer det fixa sig själv ( tyckte det blev lite bättre av sig själv innan när jag körde hem igen)
eller måste den repareras och vad kommer det kosta?
mvh fastline. tack för svar på förhand i form av allt som kan hjälpa.