Startar den över huvudtaget? Om inte så testa med en eller ett par duschar startgas och tänder den då, rör det sig om bränslerelaterat problem, som tex att inte nämt bränsletryck är korrekt.
Jag har nu införskaffat mig ett till objekt, som jag hoppas klara av. Jag har en mb 190e som har gnista på stiften och verkar få bensin. Kan det vara att han inte får bensin med rätt tryck lr något dyligt?