synkringen som är kass för 1ans växel.
Lämnas med fördel in till verkstad om man inte har tillgång till diverse specialverktyg då det är viktigt med rätt avstånd etc. Enklast är att ta ner lådan och förbereda den och endast låta någon byta själva synkringen, men har man specialverktyg eller känner någon som gjort det innan så funkar det att göra det själv med :)
Men är man osäker så är det bäst att lämna bort det
Lämnas med fördel in till verkstad om man inte har tillgång till diverse specialverktyg då det är viktigt med rätt avstånd etc. Enklast är att ta ner lådan och förbereda den och endast låta någon byta själva synkringen, men har man specialverktyg eller känner någon som gjort det innan så funkar det att göra det själv med :)
Men är man osäker så är det bäst att lämna bort det