Du råkade nog trycka CTRL-ALT-DEL :eek:
Det snackas mycket om Renaults mysko elfel.
Jag har en Laguna RXE från -95 fullutrustad med all el, hursomhelst så hände det något KUL ett par dagar sedan, när jag startade bilen så stod mätarställningen på noll (00000), första siffran saknas också. Inte för att jag bryr mig men det är på något sätt kul att min gamla bil från 95 just nu bara gått 31 km (fast egentligen har den rullat 283500), ha ha!!! :e
Jag har en Laguna RXE från -95 fullutrustad med all el, hursomhelst så hände det något KUL ett par dagar sedan, när jag startade bilen så stod mätarställningen på noll (00000), första siffran saknas också. Inte för att jag bryr mig men det är på något sätt kul att min gamla bil från 95 just nu bara gått 31 km (fast egentligen har den rullat 283500), ha ha!!! :e