Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Bilen bluddrar??

Startad av OpelMicke · 2006-12-17 · 2 svar

OpelMickeTrådstart
Varför Bluddrar bilen och går orent??
fixade till elfelet med torkarna + fläkt och lampor, men laddningslampan lyser varför???

kopplade in radion tröck in sladdar m,m sen dog den och får den inte att fungera varför???

Bilen bluddrar ocg går allmänt dåligt i motor dvs bluddrar och lite orolig tomgång tycker jag varför?? då tänd delarna är i bra skick
savanna
provat spruta startgas runt insugningsrör och på den sidan av motorn för att se om den drar tjuvluft ??
OpelMicke
@TotteHBG 18019 wrote:
provat spruta startgas runt insugningsrör och på den sidan av motorn för att se om den drar tjuvluft ??



nej det har jag inte, men jag har satt i alla slangar m,m när jag satte dit luftfilter behållaren + andra slangar förut.

Ang stereon så var det en glas säkring som hade gått sönder som gjorde att stereo inte ville fungera, fungerar int eänn då säkringen gick igen men det är inte fel kopplat

Fler trådar i Hjälpforumet Bil