provat spruta startgas runt insugningsrör och på den sidan av motorn för att se om den drar tjuvluft ??
Varför Bluddrar bilen och går orent??
fixade till elfelet med torkarna + fläkt och lampor, men laddningslampan lyser varför???
kopplade in radion tröck in sladdar m,m sen dog den och får den inte att fungera varför???
Bilen bluddrar ocg går allmänt dåligt i motor dvs bluddrar och lite orolig tomgång tycker jag varför?? då tänd delarna är i bra skick
fixade till elfelet med torkarna + fläkt och lampor, men laddningslampan lyser varför???
kopplade in radion tröck in sladdar m,m sen dog den och får den inte att fungera varför???
Bilen bluddrar ocg går allmänt dåligt i motor dvs bluddrar och lite orolig tomgång tycker jag varför?? då tänd delarna är i bra skick