Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

bilen dör när jag koppla

Startad av nissan man · 2007-03-10 · 0 svar

nissan manTrådstart
jag har en nissan sunny 87. när bilen blir varm så dör den när jag håller i kopplingen. är det någon som kan hjälpa mig?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil