mät AMPEREN med en multimeter ( finns på biltema för ca 130:- )
Mät på alla säkringsplatser genom att ta bort säkringen sedan mät....
när den står utan tändnigen på ..... skall visa 0 om den inte tar någon ström..
Har du riktig tur och du är i ett mörkt garage kan det gnistra liiiite när du tar av och sätter i säkringen
Mät på alla säkringsplatser genom att ta bort säkringen sedan mät....
när den står utan tändnigen på ..... skall visa 0 om den inte tar någon ström..
Har du riktig tur och du är i ett mörkt garage kan det gnistra liiiite när du tar av och sätter i säkringen