Låter som om lamellerna håller på att ta slut.
Tjena!
När jag ligger på nån växel, vilken som helst, och gasar på lite, så händer det inte så mycket fartmässigt utan istället så varvar den bara. Så för att komma upp i fart måste man trycka jättesakta på gaspedalen för att det ska bli nån fartökning. Är det nån som har en aning på vad problemet kan vara? Jag har en Escort 84:a
När jag ligger på nån växel, vilken som helst, och gasar på lite, så händer det inte så mycket fartmässigt utan istället så varvar den bara. Så för att komma upp i fart måste man trycka jättesakta på gaspedalen för att det ska bli nån fartökning. Är det nån som har en aning på vad problemet kan vara? Jag har en Escort 84:a