Byt olja igen du.... Det bör man göra varje år även om man kör jättelite. Det kan ju oxo vara så att tryckregulatorn hängt sig efter vintern, fast det låter inte troligt.... Nä, ny olja så går det nog bra. vet att det svider, det går ju så mycket olja i dom där.....
Var och hämtade min husbil LT31 -78 i örebro igår. Halvägs till stockholm började oljelampan flimmra men bara på låga varvtal. Jag är total newbie på bilar och undrar vad det kan vara för fel. Såvitt jag kunde avläsa på stickan är oljan ok. Oljefilter och olja byttes förra sommaren och då reste vi runt typ 200 mil.
Dan
Dan