Om det inte är trasiga lampor, så är det troligast relät som har lagt av. Blinkers spaken kan oxå vara defekt.
Hej
Om blinkers inte fungerar på någon sida på bilen? vad kan det vara för fel då?
Säkringen eller kan det vara något annat?
Om blinkers inte fungerar på någon sida på bilen? vad kan det vara för fel då?
Säkringen eller kan det vara något annat?