Om jag inte helt missminner mig så går dessa kåphalvor demontera medels ett antal skruvar och utan demontering av ratten och dess airbag, men mer exakt info om detta bör finnas här annars: https://www.nordicaudi.com/
Är det någon som kan berätta hur man demonterar skydskåpan på rattstången för blinkers- och vindrutetorkaspaken på en Audi 80 TDI -94?
Måste man loss med ratten för att få loss den undre kåpan?
Isåfall hur stänger man av Airbagen och lossar plastskyddet på ratten utan att ha sönder den?
Måste man loss med ratten för att få loss den undre kåpan?
Isåfall hur stänger man av Airbagen och lossar plastskyddet på ratten utan att ha sönder den?